Wednesday 21 December 2011

physics, chemist n bio I LOVE U larh!

assalammualaikum~

erm, ak dh abeh spm..now, bru nk sdar yg fzik, chemist n bio 2 bez! ngokngek..
oke, nk jd cter..ari pe ntah ak x ley tido tau..
so, ak pon trmenung sorang kt atas katil..
tba2, ak tringat tyme kolah dlu..
ceewwaaahhhh.......cm dh lma jer tinggal kn zaman kolah an?haha
ak pon sembang nan adek ak..auni shafilla..
AKU: auni, akak ase cm nyesal plak tyme kt saina dlu..
AUNI: nape plak?
AKU: yelah, dlu akak x mau nk sdar yg fzik, kimia n bio 2 bez..skunk bru dok trpkir blek..
AUNI: 2 larh..x guna dh nk pkir skunk..dh tidoq cpt..auni nantok ny..
AKU: larrrr...akak x nantok g lar..jom lar sembang dlu..
AUNI:hah? sok nk bgn awal kn? auni nk tidoq..
AKU: xkira..jgn tidoq lg..ang tau dak bio bez..akak teringat tyme blaja nan MINT dlu..dy ajar akak NITROGEN CYCLE gna lukisan dy yg GLER CHANTEK...bla...bla...bla...
AUNI:ouh, kak min yg mai uma kte 2 erk? yg .........................................................
AKU: a'ah..yg 2 larh..erm, ang tau chemist pon best..akak teringt tyme blaja nan NADIA..bla...bla...bla...
AUNI:hmmmmmmmmmmm
AKU: ang tidoq dh ke??
AUNI: x lg..dok dgr cter ang lar ny..
AKU: haha bgos2..fzik pon best..blaja ngan TCER TAN..the best tcer ever!bla...bla...bla...
AUNI: oke2..fzik, chemist, bio mmg best..(nada nantok)
AKU: oke2, g larh tidoq..nyampah akak!pape pon, t tyme ang dh msok form4..blaja leklok noh! nyte2!
                                                                    
                                                              *TAMAT NGEE~

No comments: