Thursday 22 November 2012

dinner (holiday villa)

assalamualaikum~

hyee, mak oii dh lama gilerr aku x update blog ni.
urm, kehidupan matriks busy dan aku yg malas nk update blog ni.
oke, aku dah lalui mcm2 pngalaman baru sepanjang sem1 kt matriks ni.
skrg aku tgh cuti sem.. cuti sem pun kejap jerr.. hmm sabo je larh !
oke, back to the topic tujuan aku utk post kali  ni...
nk citer lar sikit kenangan manis aku dgn classmates aku masa sem 1..
kitorg ade makan2 dkt aloq staq . hihi holiday villa hotel youu!!
erm, semua ni plan kimi. slah sorg classmates aku yg sgt gigih dan rajin. :)

oke, kitorg bertolak dari kolej lebih kurang pukul 5 ptg.
mcm besa larh, naik bas ke sana. hmm
smpai je kt sana , semua mcm over giler sbb lama x klua kolej.
haha termasuk larh aku. bajet mcm klua jauh jer .
padahal , kluaq aloq staq je weyhh.. hahak
then, kami pun masuk ler hotel tuu dan ape lg keje kami kann.
bergambar dan trus brgambar. kami diiringi oleh sorg lecturer.
lecturer faveret kami lerr. miss hafizah , lecturer fiziaqq. :p

then kami pun pegi lar naik tingkat atas..
ready utk makan! oke , byk gilerr makanan.
hmm, kami pun mkn lar utk penuh kan space di dalam perut masing2.
aku mcm besa larh, brhenti makan pling awaii..
sbb?? haha dah sah2, space kat perut aku sikit. :)
sambil mkn pun brgmbr lg..haihhh

lps mkn kami dpt jln2 keliling aloq staq bakk hangg..
haha nmpk beno nipu nyeee! jln2 area dkt2 situ jerr.
aku pun ikut je larh si kimi n anis yg mmg org aloq staq..
hmm aku dpt hadiah.. hehe excited dan gedik sekejap.
saya dapat teddy bear besarrrr you alls!
terima kasih yerrr saudara hakimi razak. :)

x puas pun jln2, dh kena balikk. then , otw balik..
aku trlelap kejap atas bas. penat lar sgt.. -.-
selesa kott tido dlm bas sambil peluk bear2 yg gebu tuu.. haha
erm, smpai kolej aku terus naik bilik , solat isyak dan tido.
serious enjoyyy ! :)
thanks kawan2! sayangggg koranggg semua.. :))))

dalam toilet pun sempat lagiii.. HAHA

aisyah and anis.. org ckp depa kembaq. 

sebahagian daripada kami.. rindu korang! 

fokus dkt aku jer oke.. hahak

yess ! agak bajet.. tp suka hati larh :p

mana aku? ohh tidakk. 

jejaka2 s1k1p6

izzati dan miss hafizah.. ngee~

sweet x kami?? hihi

yang ni pun sweet jugak kan? :)


sweet memory ! :)






No comments: