Wednesday 18 April 2012

up to date lar sgt! herh,,

asslammualaikum~

excuse me! ak pon tau up to date larh. i'm not fusty.
kot ya pon nk up to date jgn lar smpai x kna tmpt.
BEHAVE YOURSELF! oke, jom story

camny, ak de sorang kwn kt PLKN ny yg tatau jga adab dan batas pergaulan.
actually, he's a guy!
one day, i'd sat behind him in class.
so, that was time to make a presentation by group.
oh no! my group didn't had anyone to talk about our product.
so, when the other group were busying on their presentation.
i was talk with my friend behind me.
all of sudden, he was 'sentuh/tepuk paha ak sbb nk ckp ngan ak.'
i'm so shocked!

oke..oke..oke
mmg lar berlapik tp x elok larh..kn3?
kau pikir kau tu up to date sgt larh? hah?
sori larh kalo dgn cara 2 kau pikir up to date.
for me, kau lg kolot dri ak.
kau x blaja PENDIDIKAN ISLAM ke kt skolah dulu?
agaknye kau FAIL kot paper tu.
idop kena ade ADAB oke?
seriously ak geram ngan dy!
ak berjaya hadiahkan JELINGAN TAJAM je kt dy,
sbb tyme 2 dlm klas n it was my group's turn to present.
oke MIRA FILLA, be patient dear!
smile! ;p

No comments: