Sunday 12 May 2013

buat jahat tapi cuak -.-


Asslammualaikum~

Oh yeahhh!! :D excited! Excited! Nak citer pasal post ni. 
Kenangan  yang memang aku takkan lupa. 
Tengok tajuk post pun sure korang dah tau aku nak citer pasal ape. 
Actually aku ni budak baik. Tak penah buat benda jahat2 ni. 
Erm, tapi satu hari. Aku memang dilanda rasa malas yang teramat sangat untuk pegi ke satu event ni. 
Bukan aku taknak pegi tapi kaki ni taknak melangkah, badan ni taknak bangun dari katil, tangan ni taknak amek tudung dan baju untuk bersiap, telinga ni saja buat tak dengar announcement yang duk suruh pegi event tu, mulut ni yang kata malas. :P 
so, aku pun decide untuk tak pegi event tu dengan roommates aku dan kawan aku sorng. 
Kitorang 4 orang duk la dalam bilik. Masing2 buat taktau je. 
Padahal, aku tau semua duk takut jugak sebenarnye. Kan? Kan? Kan? Hihi 
yela, mane tak takut. Announcement suruh kitorang pegi event tu dah macam ugutan. Adoiiii.. 
erm, event tu pukul 9.00 malam. So, tepat pukul 9.00 malam kitorang pun tutup lampu bilik. 
Kononnya, buat macam takde orang la. -.- masa tu aku tak cuak langsung. 
Muka masing2 rileks je. Tak lama lepas tu, kami dengar bunyi felo2 kesayangan kami menjerit suruh sape yang masih ade kat bilik turun. 
Oke, masa ni aku tak cuak lagi sebab aku duk intai je tengok felo tu jerit dari bawah. 
Aku pun sempat la main game dekat fon sambil borak2 dengan roommates aku. 
Tetiba, kami dengar suara cik ita menjerit betul2 dekat luar pintu bilik kami. 
Haa.. masa ni la yang aku cuak giler. Sebabnye, felo2 ade kunci bilik. 
Walaupun kami kunci pintu tapi tak mustahil diorang bukak. 
Masalahnye diorang memang akan bukak setiap bilik untuk check ade orang ke tidak. Hadoiiiii.. 
kami dah mula cuak nak mampus. Kahkahkah… 
padan muka kami kan! Nak buat jahat sangat
Lepastu, diorang tanye aku. ‘nak buat macam mane ni filla??!!’ 
haa, sudah! Tanye aku pulak. Korang bajet aku ni berani sangat ke buat keje jahat. 
Aku ni budak baik tau. Tak tipu! 
Erm, kitorang pun decide untuk sembunyi bawah katil dan tutup kipas. Hahaha 
sumpah lawak! Kalau korang tengok keadaan kitorang caner. 
Lama jugak la kena sembunyi bawah katil tu kan. Dah la panas giler! Haihhhh,, 
memang aku rasa macam bengong sangat masa tu. 
Tapi nasib kami baik, felo tak bukak pun pintu bilik kami. J 
so, as conclusion kami selamat la. Hihi 
tu laaaaa,, nak buat jahat tapi sendiri yang cuak.. 
ngok ngek kepala kemek sungguh! Peace yo! 
Abeh dah post untuk kali ni. Tunggu next post oke. 

No comments: